Academiejaar
2018-19
Komt voor in:
- Bachelor in het bedrijfsmanagement, trajectschijf 3
In andere opleidingen:
-
Bachelor in het bedrijfsmanagement als Marketingproject: Partim Frans
Dit is een deel van het opleidingsonderdeel Marketingproject.
Studieomvang:
1 studiepunt
Gewicht:
1,00
Totale studietijd: 25,00 uren
Mogelijke grensdata voor leerkrediet: 15.03.2019 (Semester 2)
Onderwijsorganisatie (studietijd)
Dit deel van het opleidingsonderdeel 'Marketingproject' wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Tweede examenkans:
- wel mogelijk.
- indien in eerste examenkans niet geslaagd voor opleidingsonderdeel 'Marketingproject', moet dit deel enkel herkanst worden indien niet geslaagd.
Titularis: Marechal Jean-Michel
Andere docenten: Bottequin Caroline
Taalvak: Ja, Frans
Onderwijstalen: Frans, Nederlands
Kalender: Semester 2
Doelstellingen
Studenten moeten op een professionele manier hun marketingrapport kunnen presenteren in de Franse taal.
Inhoud
alle studenten
De studenten moeten een professionele presentatie voorbereiden op basis van het ingediende rapport, hierbij dienen ze marketinggerichte woordenschat in concrete situaties toe te passen.
Begincompetenties
In de facultaire onderwijs- en examenregeling (FOER) vind je de afspraken inzake volgtijdelijkheid die voor dit opleidingsonderdeel van toepassing zijn
Eindcompetenties (tekst)
1. Kan professioneel presenteren in het Frans [BM2].
Indicatoren:
- kan een professionele presentatie geven op basis van het ingediende rapport;
- beheerst marketinggerichte woordenschat om deze in concrete situaties toe te passen.
Onderwijsorganisatie (omschrijving)
Begeleiding
Instructies zijn te vinden op de elektronische leeromgeving (Chamilo)
Consultatie op afspraak
Evaluatie (tekst)
quotering : 10% van de punten van het opleidingsonderdeel Marketingproject