Academiejaar
2018-19
Komt voor in:
- Bachelor in het bedrijfsmanagement, trajectschijf 3
Dit is een samengesteld opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
7 studiepunten
Gewicht:
7,00
Totale studietijd: 175,00 uren
Dit samengesteld opleidingsonderdeel bestaat uit volgende delen:
- Partim Strategische analyse en implementatie van een marketingplan (6 studiepunten - gewicht: 6,00)
- Partim Frans (1 studiepunt - gewicht: 1,00)
Mogelijke grensdata voor leerkrediet: vroegste grensdata van de gevolgde delen van dit opleidingsonderdeel.
Onderwijsorganisatie (studietijd)
Het resultaat wordt berekend op basis van de quoteringen op delen van dit opleidingsonderdeel, dit afgerond tot op een geheel getal.
Deel van opleidingsonderdeel | Quotering? | Tweede examenkans mogelijk? | Wanneer te herkansen? |
Partim Strategische analyse en implementatie van een marketingplan | op 20 (tot op een geheel getal) | Ja | Enkel indien niet geslaagd |
Partim Frans | op 20 (tot op een geheel getal) | Ja | Enkel indien niet geslaagd |
Delibereerbaarheid: Voor dit opleidingsonderdeel moet je slagen (wordt nooit gedelibereerd).
Men kan dit opleidingsonderdeel niet volgen binnen een
- examencontract (met het oog op het behalen van een creditbewijs).
- examencontract (met het oog op het behalen van een diploma).
Men kan dit opleidingsonderdeel enkel mits aparte toelating volgen binnen een creditcontract.
Titularis: Buekens Willem
Andere docenten: Declerck Lieslot, De Geeter Anne, Marechal Jean-Michel, Van Baelen Freek
Taalvak: Nee
Onderwijstalen: Frans, Nederlands
Kalender: Academiejaar
Doelstellingen
Marketingproject
Delen van het opleidingsonderdeel:
Inhoud
Delen van het opleidingsonderdeel:
Volgtijdelijkheid (VT)
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Begincompetenties
Marketingproject
In de facultaire onderwijs- en examenregeling (FOER) vind je de afspraken inzake volgtijdelijkheid die voor dit opleidingsonderdeel van toepassing zijn
Delen van het opleidingsonderdeel:
Eindcompetenties (tekst)
Marketingproject
Delen van het opleidingsonderdeel:
Onderwijsorganisatie (omschrijving)
Marketingproject
Delen van het opleidingsonderdeel:
Begeleiding
Delen van het opleidingsonderdeel:
Evaluatie (tekst)
Marketingproject
Eindbeoordeling
- Partim Strategische analyse en implementatie van een marketingplan: 80% van de eindbeoordeling
- Partim Frans: 10% van de eindbeoordeling
- Partim Marketinglexicon: 10% van de eindbeoordeling
Delen van het opleidingsonderdeel:
Andere studiematerialen
Delen van het opleidingsonderdeel:
Studiekosten
Delen van het opleidingsonderdeel:
Trefwoorden
Marketingproject
Marketingplan, IWETO-code: s191 - marktstudie
Delen van het opleidingsonderdeel: